Direktlänk till inlägg 20 juni 2013

Bad

Av wilmer hultgren söderberg - 20 juni 2013 00:30

Har en konstig känsla i kroppen .. vill typ gråta. Har velat gjort det länge. Det är bara en enda stor tickande bomb inuti mig som kan smälla när som helst. Vet inte vad jag ska göra eller ta vägen längre. Känns som om ingen förstår mig helt ärligt. Men som tur har jag mina härliga kompisar. dom e bäst. det är dom jag längtar till varje dag. vill bara somna sen aldrig vakna upp typ som i en koma. nån som känner samma....?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Jag är en person som funderar o tänker jävligt mycket . till exempel som idag . jag och nåra andra kompisar satt vid ASEA fontänen o bara satt där . alla satt o prata o skratta . förutom jag . jag satt o tänkte på vattenstrålarna från fontänen . att ...

har precis skaffat en blogg jävel som ni kanske har sätt. och jag bryr mig inte piss om vad du säger vill bara skriva av mig nån jävla stans . bli bara trött på facebook och EC känns bara konstigt att skriva där. men iallafall den här bloggen ska väl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards